חיטוב לקיץ באמצעות TRX

הקיץ כבר כמעט הגיע, וזה בדיוק הזמן להיכנס לכושר ולחזור לגזרה. הקיץ הישראלי מאופיין בבגדים קצרים וצמודים, ולכן חשוב להכין את הגוף לקראת המאורע. לא מעט אנשים נוטים להזניח את עצמם מעט בתקופת החורף, ולכן יש צורך בבוסט של אימונים על מנת לחזור לכושר ולמידת הג'ינס של הקיץ הקודם. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא באמצעות אימוני TRX, אשר מבטיחים עבודה עוצמתית על כל שרירי הגוף, שיפור סיבולת לב ריאה ועבודה עם כוח מתפרץ. בצורה כזו, הגוף חוזר לאט – לאט לגזרה הישנה שלו, המשקל העודף שהצטבר בתקופת החורף נושר מעצמו ואתם יכולים ללכת לים בביקיני החדש, מבלי לדאוג ומבלי לחוש אי נוחות מהמראה החיצוני. כך שאין שום ספק, כי חיטוב לקיץ באמצעות TRX, נחשב לצורת החיטוב האידיאלית והמומלצת ביותר.

>>> נפש וגוף בריאים משמרים בספא רפאל שבשפלה

חיטוב לקיץ בספא

חיטוב לקיץ באמצעות TRX – כל מה שכדאי לדעת בעניין

היום ניתן לראות יותר ויותר אנשים אשר מתעניינים בתחום של אימונים ואורח חיים בריא. אנחנו חיים בעידן שבו ישנה מודעות הולכת וגוברת לתזונה נכונה, אורח חיים מאוזן יותר וכמובן פעילות גופנית. רוב האנשים מבלים את מרבית זמנם בעבודה, ולכן אין להם את הזמן הפנוי לצורך ריצות ארוכות, אימוני כוח עצימים ואימוני גמישות מורכבים. אימון TRX המועבר בצורה מקצועית ונבונה, יכול לשלב את רוב מרכיבי הכושר הגופני ולספק לכל אחד את האימון האולטימטיבי שהגוף שלו זקוק לו. באימון שנע בין 50 דקות לבין שעה, ניתן לשרוף כמות עצומה של קלוריות, לחזק את סיבולת הלב- ריאה, לשפר את היכולת לבצע תרגילים בכוח מתפרץ וכמובן לחזק את שרירי הליבה. בסיום האימון ניתן להקדיש כמה דקות למתיחות, כדי לאזן את הגוף לאחר המאמץ.

לסיכום, חיטוב לקיץ באמצעות TRX נחשב לאחת הדרכים האולטימטיביות להוריד את אחוזי השומן ולעצב את הגוף. מדובר על אימון פונקציונלי, העובד בו זמנית על כל שרירי הגוף ומאפשר לחזק את השרירים ולהגמיש אותם. האימון יכול להתאים לכל אחד, בכל מצב גופני ובכל רמת כושר. ניתן להתאים את רמת הקושי של התרגיל, בהתאם ליכולת של המתאמן.

 

Updated: אפריל 3, 2018 — 5:35 pm

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Clearbox © 2016