ממונה בטיחות – האם זהו היועץ הנכון לעסק

בשנת 1970 יצאה פקודת הבטיחות בעבודה, שמטרתה הייתה להבטיח את הבטיחות של העובדים והמנהלים בכל ארגון. התקנות קובעות כי כל מפעל אשר מעסיק יותר מ- 50 עובדים, חייב להעסיק ממונה בטיחות שיהיה אחראי על הבטיחות במקום. מדובר למעשה על יועץ בטיחות, אשר אמור להגיע למפעל על מנת לאתר את כל מפגעי הבטיחות הקיימים בו. לאחר מכן, הוא אמור לספק פתרון יעיל שמתאים לצורך התיקון של הליקוי המדובר. מעבר לכך, התפקיד של הממונה על הבטיחות, כולל שמירה על הקיום של תנאי הבטיחות הדרושים, לצורך עבודה תקינה ובטוחה של העובדים במקום. זוהי הדרך ההגיונית ביותר, כדי לשמור על הבריאות, הבטיחות והרווחה של העובדים והמנהלים כאחד.

ממונה בטיחות – הדרך שלכם לעסק בטוח ונטול סיכונים

יש לציין כי על מנת ליהנות מהתנהלות תקינה ומקצועית, חשוב לשכור למשימה ממונה בטיחות מקצועי ומנוסה. רק אדם בעל וותק וניסיון בתחום, יוכל לספק לכם את סביבת העבודה הבטוחה והמתאימה ביותר לעבודה תקינה ומקצועית. חשוב כמובן לשלב את הממונה על הבטיחות בכל התהליכים של הארגון, במטרה לאפשר לו לבצע את תפקידו בצורה היעילה והאיכותית ביותר. בטיחות בכל שלבי ותהליכי העבודה, חיונית על מנת לשמור על העובדים ולהבטיח עמידה בכל דרישות החוק. 

כדאי לזכור כי יועץ הבטיחות פועל בכל הרבדים של הארגון, הוא מאתר את הליקויים השונים ומספק דרכים מקצועיות ומתאימות לתיקון הליקוי הקיים בשטח, קראו בנושא באתר https://www.safety-effect.com. מעבר לכך, הוא אחראי על הדרכת העובדים בתקנות הבטיחות השונות, במטרה ללמד אותם כיצד לנהוג נכון ללא שום צורך בסיכון עצמי או סיכון הסביבה שלהם. כמו כן, הוא אמור לבחון את ציוד המיגון של העובדים ולהבטיח כי כל עובד מבין ויודע כיצד להשתמש בו בצורה מדויקת ונכונה.

אהבתם את המאמר?

Share on facebook
Share on Facebook
Share on twitter
Share on Twitter
Share on linkedin
Share on Linkdin
Share on pinterest
Share on Pinterest

השאירו תגובה

אולי יעניין אתכם

חברת הדברה
אנשי מקצוע
daniel

איך לבחור חברת הדברה לבית

כדי לבחור את חברה ההדברה הטובה ביותר באזור מגוריכם, ישנם כמה אפשרויות העומדות בפניכם. על כך ועוד, נביא במאמר זה ונספר לכם כיצד תוכלו לגרום

קרא עוד »