5 טיפים לשיפור מצב הרוח בזמן הקורונה

נעלי עקב קלאסיות לנשים

נכון, ימי הקורונה היו לא פשוטים עבור הרבה אנשים. יש מי שנאלצו לצאת לחל"ת, לסגור עסקים פרטיים ולבלות את החג ללא המשפחה. עם זאת, ניתן למצוא נקודות חיוביות גם במצבים הללו. איך תוכלו לשפר את מצב הרוח בימי הקורונה? הנה 5 טיפים.

להתלבש יפה, גם אם נשארים בבית

אחד הדברים שעשויים להשפיע על מצב הרוח באופן שלילי הוא ההישארות התמידית בפיג'מה. כדאי לקום בכל בוקר בשעה קבועה ולהתלבש יפה – וכן, גם אם נשארים בבית ולא יוצאים לשום מקום. ניתן לנעול נעלי עקב קלאסיות לנשים, סנדלים או כל נעל אחרת שתעשה קצת שמח בלב.

לצאת לפעילות ספורטיבית

אמנם היו לא מעט הגבלות בכל הנוגע למרחק ולטווחי התנועה, אבל גם במסגרת ההגבלות הללו היה ניתן לצאת להליכה קצרה או לבצע פעילות גופנית ברחוב. ספורט יתרום באופן ניכר למצב הרוח והוא עשוי לסייע לכם להרגיש הרבה טוב. גם אם אתם עדיין חוששים לצאת מן הבית, תוכלו להיעזר בסרטוני יוטיוב שונים ולהתאמן באמצעותם בין כתלי הבית.

לפתח תחביב ייחודי

תמיד אהבתם לסרוג? יש לכם חלום ללמוד לצייר? המטבח קורא לכם? ובכן, זהו זמן נהדר לפתח תחביבים חדשים ולהשקיע בתחביבים ישנים. נצלו את הזמן הפנוי ונסו למצוא דרכים להעצים את התחביבים שלכם.

ברשת תמצאו שלל הדרכות ורעיונות שיסייעו לכם לפתח את התחביבים ואף יעניקו השראה. כמו כן, אם אתם זקוקים לציוד מיוחד עבור התחביב – תמיד ניתן לבצע הזמנה אונליין ולבקש משלוח עד הבית.

לשמור על קשר עם אנשים אהובים

למרות שלא ניתן להיפגש עם חברים או להתקהל, עדיין תוכלו לשמור על קשרים עם אנשים אהובים, להתקשר ולבצע שיחות וידאו. זה יסייע לכם להתעדכן בכל מה שקורה בחייהם של יקירכם, לעודד אותם ולהתעודד בעצמכם.

להישאר אופטימיים!

למרות שהמצב עשוי להיות מעט מדכא, ולמרות שזה אולי אף מעט מדאיג, עדיין חשוב לשמור על האופטימיות, ולחשוב על כל הדברים שתרצו לעשות ברגע שהקורונה תתפוגג. מחשבות חיוביות הן חלק בלתי נפרד משיפור מצב הרוח – קחו זאת בחשבון.

Updated: מאי 15, 2020 — 6:56 am

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Clearbox © 2016