העתיד כבר כאן – מחקר שיווקי באמצעות האינטרנט

מחקר שיווקי

הרגלי הגלישה של הציבור הישראלי משפיעים מאוד על תחומים רבים כאשר עולם הצרכנות נמנה על אחד הבולטים שבהם. התחום של מחקר שווקי זהו אחד הענפים העסקיים שמושפע באופן ישיר מהחדירה של האינטרנט בכל בית בישראל. אין השוואה לאפקטיביות של המחקר השיווקי הנעשה כיום לעומת המחקר שנעשה באמצעים הפרימיטיביים למדי שהיו בשנים עברו.

האינטרנט הצליח להשתלט במידה רבה על החיים שלנו כאשר כיום אנחנו מוצאים כי דברים רבים נעשים באמצעות הקשות על המקלדת או על המסך. גם העולם העסקי עבר מהפך מהותי ומשמעותי ביותר כאשר רובו ככולו מתנהל היום באמצעים דיגיטליים אינטרנטיים. כך גם כל התחום של מחקר שוק שעבר לפלטפורמה הדיגיטלית והיא נעשית כמעט רק באמצעים הטכנולוגיים.

מחקר שווקי – באמצעות האינטרנט – כי כך מבצעים היום מחקרים

כולנו יודעים כי סקר טלפוני הוא על פי רוב לא ממש אפקטיבי. רבים מאוד מהנשאלים טורקים בנימוס או שלא ממש בנימוס – את הטלפון על פני הסוקרים ומסרבים לענות לשאלות של הסוקרים שמבחינתם נועדו לגזול מזמנם ולסחוט מהם מידע אישי שלא תמיד מתחשק להם לחלוק אותו עם אי מי.

המחקר האינטרנטי לעומת זאת זהו מחקר שנעשה על פי רוב בקרב חברי פאנל שהם קבוצה מוגדרת מראש והם מתוגמלים על ההשתתפות שלהם בפאנל. הם חשים מחויבות לענות על שאלות המחקר וכתוצאה מכך הסקר והתוצאות שלו יהיו הרבה יותר אמינים ומשקפים מכל סקר טלפוני אחר.

למה צריך לבצע מחקר שיווקי?

כיום, כאשר השוק מוצף בכל כך הרבה מוצרים קשה לשער ולדעת איזה מוצר יוכל להצליח ולפרוץ דרך ולהגיע לסל הקניות של הצרכנים. כאשר חברה מסוימת מעוניינת לקבל מידע אמין על אודות דעת הקהל שצורך את המוצרים שלו הוא חייב לקבל את המידע 'מהעם'. חברי הפאנל או קבוצת המחקר הם אלו שייצגו באופן משקף ונכון את דעת הקהל ואת הצרכים שלו כמו גם הרצון של הלקוחות ביחס להרגלי הצריכה שלהם.

רק בעזרת מחקר שיווקי ניתן להגיע למידע אמין ונכון שיסייע לבית העסק להתקדם ולהצליח בשיווק.

Updated: אוגוסט 15, 2017 — 9:19 am

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Clearbox © 2016