האם מספיק לצרוך אומגה 3 ממזון

גוף האדם זקוק לחומצות שונות על מנת לחזק את חלקיו השונים. שתי החומצות החשובות ביותר עבור גוף האדם הן: אומגה 3 ואומגה 6, כאשר יש צורך במינון נכון ביניהן. בעוד שבעבר הרחוק, תזונתו של האדם הקדמון הייתה מבוססת באופן ניכר על מאכלים אשר היה בהם ריכוז גבוה של חומצת אומגה 3 כגון: דגי ים, זרעי פשתן ועוד, הרי שכיום בעידן שבו האדם צורך לא מעט מזונות מתועשים וכן, לא צורך מספיק מזון המכיל חומצת אומגה 3, הרי שאל לו לסמוך על צריכת הכמות הרלוונטית של חומצת אומגה 3 ממזונותיו בלבד. חשוב מאוד שכל אדם המעוניין לשמור על בריאות גופו כיום ייטול כמוסות תוספי מזון אומגה 3 בכמות הרלוונטית ביום.

תוספי מזון

 

מדוע חשוב לצרוך חומצת אומגה 3

כאמור, גוף האדם זקוק לחומצות שונות על מנת לשמור על בריאותו ועל חוזקו, כאשר אחת החומצות הדומיננטיות ביותר הנדרשת לאדם היא כמובן חומצת אומגה 3. מדובר על חומצה משמעותית ומהותית מאוד, אשר מאזנת בין הכולסטרול הרע לכולסטרול הטוב בגוף האדם, מפחיתה באופן משמעותי את הסיכוי של האדם לפתח מחלות לב, שבץ מוחי, לחץ דם גבוה, סוכרת ועוד. אדם בעל רקע של מחלות לב או שבץ במשפחתו, חייב לצרוך חומצת אומגה 3 בכמות הרלוונטית, על מנת למזער את הסיכויים שלו לחלות באותן מחלות. הרפואה הקונבנציונלית המודרנית מכירה כיום בחשיבות צריכת אומגה 3 באופן יומיומי ובמינון הנכון ולא מעט רופאים ימליצו למטופלים שלהם ליטול באופן קבוע חומצת אומגה 3.

מדוע לא להסתפק בחומצת אומגה 3 המצויה במזון

חומצת אומגה 3 היא חומצה הקיימת במזונות כגון: שמן דגים, דגי ים, זרעי פשתן, אגוזי מלך ועוד. בעוד שבעבר בני האדם היו צורכים את סוג המזונות הללו כחלק דומיננטי ומשמעותי בתזונה היומיומית שלהם, הרי שכיום לא מעט אנשים אינם צורכים את סוגי המזונות אשר יש בהם ריכוז חומצת אומגה 3 גבוהה ולכן, חשוב מאוד ליטול כמוסות אומגה 3, של חברה איכותית, אשר ניתן לדעת בוודאות שיש בהן את ריכוז החומצה המשמעותי והגבוה ביותר שיכול להיות, על מנת לחזק את הגוף ולשמור על בריאותו.

Updated: אוגוסט 1, 2018 — 9:37 pm

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Clearbox © 2016