ניהול מועדון לקוחות – כך הוא יסייע לך להגדיל את מספר הלקוחות

חברות ועסקים רבים, עוסקים לא מעט בניסיון למשוך לקוחות חדשים לשורותיהם בדרכים שונות. אחת האופציות הטובות ביותר כיום עבור צבירת לקוחות חדשים, הוא להציע הן ללקוחות ותיקים והן ללקוחות פוטנציאלים, להיכנס למועדון הלקוחות שלכם. מועדון הלקוחות שלכם יוצר אווירה יוקרתית וייחודית, מעצם היותו מוגדר כמועדון השייך רק ללקוחות של החברה או העסק שלכם ולכן, הוא מאפשר לשמר לקוחות קיימים להגדיל מעגל לקוחות על ידי יצירת אווירה משפחתית, אצל לקוחות פוטנציאלים, אשר עדיין אינם בחרו בעסק כנותן השירות עבורו.

מהו ניהול מועדון לקוחות?

כאשר מדובר על ניהול מועדון לקוחות, מדובר על יצירת מועדון הכולל את כל הפרטים של הלקוחות שמגיעים אל העסק או החנות בכדי לרכוש שירותים או מוצרים שונים. ניהול מועדון לקוחות כולל את האפשרות להציע ללקוחות המצויים באותו מועדון, הטבות שונות אשר יגרמו להם לחוש כי הם חשובים לכם וכי הם חלק מקבוצה משפחתית אחת גדולה. לכן, ניהול מוצלח של מועדון לקוחות כרוך במציאת ההטבות הנחשקות ביותר עבור הלקוחות המצויים בו כגון: הנחות ייחודיות שונות, מידע על אירועי הנחות המיועדים ללקוחות מיוחדים של החנות, מידע מקדים על מבצעים או שינויים שעתידים להתחולל בעסק או בחברה ועוד. בכדי לנהל מועדון לקוחות בצורה נכונה, יש לבחור הן את הדרך לעשות זאת והן את האופן שיש לעשות זאת, אשר ישמר לכם לקוחות קיימים ויגדיל לכם את מעגל הלקוחות שלכם.

>>> מחזיקי כרטיס קורפורייט? קבלו הנחות מיוחדות

ניהול מועדון לקוחות

כיצד ניהול מועדון מגדיל קהל לקוחות

לכאורה, ניהול מועדון לקוחות רלוונטי בעיקר לשימור לקוחות קיימים. אולם, אין לשכוח שטיפוח ושימור לקוחות קיימים, זוהי שיטת השיווק הטובה ביותר, כאשר לקוחות קיימים מרוצים לאין ערוך מעסק או חברה, אשר כולל אותם בהטבות קבועות המיוחדות אותם הוא מציע רק ללקוחות מיוחדים, הרי שהם טורחים לספר על המועדון הנחשק של הלקוחות שהם שותפים בו ועל ההטבות הרבות. מידע שכזה עובר מפה לאוזן ובסופו של דבר גורם ללקוחות חדשים לבדוק כיצד ניתן להצטרף למועדון הלקוחות הקיים, בכדי להיות שותפים להטבות ולמידע הרלוונטי אך ורק ללקוחות בתוך המועדון.

Updated: נובמבר 17, 2017 — 6:38 pm

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Clearbox © 2016