סרט תדמית – בשביל הלקוחות שלנו

כיום אחד הכלים השיווקיים החזקים ביותר שיש הוא סרטי תדמית. באמצעות סרטים אלו ניתן להגיע לקהל לקוחות רחב, ולפרסם את החברה שלכם בצורה מעניינת ומושכת. כל אחד אוהב לראות סרטים ועל כן כוחם של סרטי התדמית הוא כה גדול. קהל היעד הראשון שאליו אנחנו פונים באמצעות סרטי התדמית הוא הלקוחות שלנו. בין אם אנחנו יוצאים במסע פרסום בפייסבוק או שאנחנו שמים את הסרט שלנו באתר האינטרנט שלנו, הרי הראשונים שאנחנו נרצה שיסתכלו על זה אלו הם הלקוחות שלנו. הפקת הסרט מחייבת אותנו להתאמות אל הלקוחות שלנו ועלינו לעשות הכול בכדי שהסרט יהיה מעניין ללקוחות אלו. שימו לב אם הלקוחות שלכם הם בני נוער או אפילו ילדים, הרי שהסרט שלכם יהיה שונה בצורה דרמטית מאשר אם הלקוחות שלכם הם בני הגיל השלישי. ברגע שתבינו זאת הסרט שלכם יהיה הרבה יותר איכותי וטוב.

סרט תדמית – בשביל הספקים שלנו

הבנו את חשיבות הפקת סרטי התדמית ללקוחות שלנו ולהגעה ופריצה אל שווקים חדשים. אך שימו לב ישנו מגזר נוסף שאליו פונה סרט התדמית. המגזר הזה הוא כמובן הספקים של העסק. בכדי שעסק יצליח הוא חייב לעבוד עם הספקים הטובים ביותר ולסמוך עליהם בעיניים עצומות. ישנה חשיבות מכרעת לספקים של העסק ולשאלה כיצד אנחנו יכולים להיות בטוחים כי הם ישרתו אותנו בצורה הטובה ביותר. וזה בדיוק מה שסרטון התדמית עושה, הוא מספר לספקים על החברה שלנו ויוצר ביניהם ובין החברה קשר מחייב. על כן גם מהפן הזה סרטון התדמית הוא כה חשוב וכה משפיע על החברה שלנו ואנו צריכים לזכור זאת כאשר אנחנו מפיקים סרטון תדמית.

סרט תדמית בשביל העובדים שלנו

נכון סרטי תדמית חשובים הן לקהל הלקוחות שלנו והן לספקים שלנו, אך הם חשובים למגזר נוסף והוא העובדים שלנו. יש שיגידו כי עובדים של עסק הם המשאב היקר ביותר שלו. ואיזה דרך יותר טובה יש לגרום לעובדים להתגאות בעסק ולרצות לעבוד בו מאשר סרטוני תדמית. כן גם כאן סרטי התדמית עושים עבודה מצוינת והופכים את העסק לאיכותי יותר ויותר.

Updated: אוקטובר 26, 2017 — 9:37 pm

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Clearbox © 2016